Bevásárlókosár

0 termék

My Cart -

0 termék
My Cart: (0)
  • Információ
  • Kapcsolat

    Kérdezzen, érdeklődjön telefonon szakértőnktől! H-P 7:30-15:30




    Ügyfélszolgálat:
    +36 70 629 3456
    vagy +36 70 410 3456

    E-mail:
    info@outletbutor.hu

    Garanciás E-mail:
    garancia@outletbutor.hu

    Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét hogy a fent feltüntetett időponton kívül nem áll módunkban fogadni felkeresésüket. Amennyiben egyik felületen nem ér el minket úgy kérjük próbálkozzon másik elérhetőségünk valamelyikével. Az ünnepi időszakban megnövekedett felkereséseket, folyamatosan fogadjuk, ennek ellenére előfordulhat hogy csak hosszas próbálkozás, várakozás után tud beszélni ügyintézőink valamelyikével.
  • Miért mi?


    Termékeinket házhoz szállítjuk


    Előre egyeztetett
    időpontban érkezünk


    Saját munkatársaink szállítanak,
    és ha kell öszeszerelnek



    Választható fizetési módok


    Garanciát vállalunk termékeinkre


    Szakértő munkatársaink várják
    a telefon másik végén


    Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét hogy a 2018. november 15. után leadott rendelések kiszállítását nem tudjuk garantálni 2018.december 24. előtt. A kiszállítás elérhetősége termékcsoportonként, illetve termékenként eltérő. Pontos információért hívja ügyfélszolgálatunkat vagy emailben keressen fel bennünket! Megértésüket köszönjük.
  • Vásárlói vélemények
  • Blog
  • Ügyfélszolgálat
  • Gyakori Kérdések
Kategóriák

Szállítási feltételek

Az OutletBútor.hu webáruházban vásárolt bútorokat minden esetben saját autóval és saját remek, megbízható kollégákkal szállítjuk ki a megjelölt címre.
Mivel Ön, kedves vásárló a szállítóinkkal találkozik egyedül személyesen a megrendelést követően, ezért elvárjuk tőlük a legnagyobb udvariasságot és a legmegfelelőbb kiszolgálást!
Szerencsére ebben is profik a fiúk! :)

A megrendelt bútorokat az ország egész területére házhoz szállítjuk. Kérjük, olvassa el a vásárlási feltételeket is!

Ügyfélszolgálat: +36 70 629 3456 és +36 70 410 3456

Szállítási költség

Termékenként változik a termékek súlya és mérete miatt, 4700- 15700 Ft között. Több termék vásárlása esetén a szállítási díjak összeadódnak, bizonyos rendelési mennyiség felett elérhető kedvezményes szállítási díj, amelyről az elérhetőségeink egyikén érdeklődhet. A pontos összeg mindig fel van tüntetve a termék adatlapján!

Házbaszállítás, Rakodási költség

Termékenként változik a rakodási, házbaszállítási költség mely 500-25000 Ft között változik.
Minden termék adatlapján feltüntetjük az adott szállítási, rakodási, házbaszállítási költségeket.


Kiszállítás

Kiszállítási területek: Magyarország, Szlovákia, Románia, Ausztria - Előtte egyeztetés szükséges

A termékek kiszállítása saját autónkkal történik. A SZÁLLÍTÁSI DÍJ A KAPUIG TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁST TARTALMAZZA! Amennyiben rakodásra (a bútor házba, lakásba bevitelére) van szüksége kérjük, hogy jelezze a termék kosárba helyezését követően telefonon, e-mailben vagy írja be a megjegyzés rovatba a rendelés elküldésekor! A RAKODÁSNAK KÜLÖN KÖLTSÉGE VAN, AMELY FÜGG A BÚTORTÓL ÉS SZÁLLÍTÁSI HELYTŐL!1., ÁLTALÁNOS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓKA házhoz szállítás, a rakodás költségét nem tartalmazza. 
Amennyiben Ön igényli az emeletre szállítást, úgy kérjük, a szállítási adatoknál a megjegyzés mezőben annak (emelet, ajtó) pontos leírását!. A lapra szerelt termékek átadása az eredeti csomagolásban történik. A szállítási költségek (szállítás, emelet) minden esetben az áru értékének kifizetésével egy időben történik. A vásárlás regisztrálását követően munkatársunk visszaigazolást küld az Ön részére, melyben rögzíti a szállítás/átadás időpontját és költségeit az Ön által elküldött rendelés szerint. A rakodási igényét a megrendelés megjegyzés rovatában, vagy a rendelést követően írásban, e-mail formájában jeleznie kell a vásárlónak. A termékek összeszerelését cégünk nem vállalja!Technikai okok miatt a szállítás visszaigazolása esetenként telefonon történik, így kérjük, mindenképpen adja meg elérhetőségét, hogy munkatársunk felvehesse Önnel a kapcsolatot! A termékek szállítási ideje átlagosan 3-5 hét. Kivételes esetben csúszás előfordulhat.A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk. Továbbá a vásárló tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adatokat a futárszolgálat részére is kiadjuk.2., Az áru átadása-átvételeAz OutletButor.hu Internet Áruház áruforgalmi irodája az Ön által megvásárolt bútort szigorú belső ellenőrzés után, az áru minőségi besorolásának megfelelő állapotban adja át szállításra. A szállítást megbízott fuvaros végzi, akitől az Ön által megjelölt helyszínen Ön vagy meghatalmazottja köteles az árut átvenni. Az átvételt nem akadályozhatja meg semmilyen körülmény sem a helyszín, sem az áru állapota...stb.  miatt. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szériagyártott bútorok esetében is eltérhet 1-3 cm-t a bútor mérete! Amennyiben a megbízott fuvaros az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (tévesen megadott cím, átvevő hiánya...stb.), úgy azt visszaszállítja (ennek díja a kiszállítás díjával azonos) és a szállítási költségek megtérítéséig azt jelzálogjogon visszatartja, bérraktárba elhelyezve az áru ellenértékéig tárolja (melynek költsége 1000-3000 Ft/nap), illetve megbízásából az OutletButor.hu gondoskodik az áru értékesítéséről, mely esetben az Internet Áruház a bútor ellenértékéből köteles a szállítás költséget haladéktalanul kifizetni.Átvételkor győzödjön meg a termék állapotáról és a kiegészítőkről. A termék átvétele során Ön aláírással tanusítja, hogy a bútort megfelelő, hiánytalan állapotban átvette. Amennyiben a helyszínen jelzi, hogy probléma merült fel a bútorral - vagy megsérült a szállítás során otthona (ajtófélfa, padlózat, egyéb bútor) - , akkor azt jelezze kollégánknak és jegyzőkönyvbe véve az esetet, kivizsgáljuk a problémát. Fontos, hogy MINDEN ILYEN ESETBEN TÖLTSE KI A JEGYZŐKÖNYVET, amelyet kollégáinktól kérhet! Átvételt követően nem tudunk fizikai és egyéb sérülésekre garanciát vállalni!
Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles! Amennyiben a bútor átvételekor hibát, sérülést tapasztal vagy bármilyen kifogással él, úgy azt tüntesse fel a szállítólevélen és lépjen kapcsolatba az Értékesítési Irodával, ahol haladéktalanul gondoskodnak a bútor rendeltetésszerű használhatóságának biztosításáról. 
Minden teljesített árura vonatkozik minimum 1 éves garancia, amely az áruhoz mellékelt garanciajegy alapján érvényesíthető.Az ingyenes szállítás, az ajándék és egyéb promóciók csak egyszer érvényesek egy rendelés alkalmával. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól vagy cseréltetni szeretné a bútort abban az esetben nem tudjuk vállalni az ingyenes szállítást. A helyszínen történt vásárlástól történő elállás esetében, természetesen ingyen átvesszük a helyszínen a bútort és visszaszállítjuk azt a raktárunkba.ElérhetőségÜgyfélszolgálat: +36 70 629 3456 és +36 70 410 3456

Cím: Nyíregyháza 4405 Kéményseprő út 19/c (Outletbutor.hu - A Bútor Webáruház)